ni danske skulle kunna lära dem i arbogamordet hur man för ut pengar o kapital i decennier genom avlidnas dödsbon…o tänk inte blev det tingsrätt i sept..vi syns i slutet på november…kanske

ing13595605_10154338654828139_650239806_nDET SENASTE I KARUSELLEN OCH SPEKTAKLET RUNT DANMARK

DE HAR NU BEGÄRT ATT JAG SKA GENOMGÅ EN PERSONUTREDNING I KRIMINALVÅRDEN INFÖR SLUTFÖRHANDLINGARNA DEN 5 O 6/9 OCH BÅDA DAGARNA I FÖRHANDLINGEN O AVSLUTNINGEN KOMMER ATT UPPGÅ TILL MINST 4 TIMMAR…TACK O LOV BLIR DE VIA LÄNK….VI KONTRAR FRÅN VÅR SIDA OCH BEGÄR NU EN 100%IG DNA UTREDNING PÅ SAMTLIGA INBLANDADE INKL MINDERÅRIGA..KAN JU VARA BRA ATT VETA VEMS MINDERÅRIGA SOM DU TAR ANSVAR FÖR NIELS…SEDAN BEGÄR VI EN STOR PARAGRAF 10 UTREDNING OCH EN LVU UTREDNING PÅ DE MINDERÅRIGA PÅ ALLA 3 PARAGAFERNA…SOM NI BÄDDAR FÅR NI LIGGA..VAR SÅ GODA…

JAG VÄLKOMNAR DETTA FÖR DÅ KAN TILL SLUT RÄTTEN RÄKNA UT ETT RÄTTVIST ADEKVAT SKADESTÅNDSBELOPP FÖR MIG….SNART 3 ÅR SEDAN ALLT BÖRJADE..LASSE HANN DÖ MEN JAG LEVER FORTFARANDE…OCH HAR IDAG ETT SKYDDAT KVINNOBOENDE PÅ GRUND AV ER…NÄR SKA NI GE ER…FÖR ARVET FÅR JAG TILL SLUT I ALLA FALL….JAG TRODDE BENNI VAR LITE SMARTARE ÄN SÅ HÄR…

 

SENASTE NYTT….SENASTE NYTT…..SENASTE NYTT……

 

****************************************************************************

 

JA SÅ VAR JAG DÅ IGÅR DEN 16/8 2016 IVÄG PÅ PERSONUTREDNING TILL FRIVÅRDEN I DEN STAD DÄR JAG NUMERA BOR. VAR LITE SVÅRT ATT HITTA MEN MIN KURATOR ÄR TUFF PÅ ATT KÖRA BIL. VI KOM I TID. EN MYCKET SYMPATISK HANDLÄGGARE TOG EMOT OSS. OCH JAG FICK DÅ BÖRJA MED ATT FÖRKLARA VARFÖR JAG HADE SKICKAT ETT PUNKTSKRIFTBREV TILL MIN SAMBO TROTS KONTAKTFÖRBUD OCH DESSUTOM SKREV DET PÅ ETT SÅDANT SÄTT ATT BENNI O EVA INTE KUNDE LÄSA. DET VAR JU LÄTT ATT FÖRKLARA; LASSE VAR BLIND.

SEDAN FICK JAG FÖRKLARA YTTERLIGARE VARFÖR JAG VARIT SÅ FRÄCK O GÅTT UPP O RINGT PÅ DÖRREN TILL MITT HEM TROTS KONTAKTFÖRBUD. OCH DET VAR JU FÖR ATT EVA O BENNI INTE PLOCKADE IHOP ALLA MINA SAKER ORDENTLIGT TILL AVHYSNINGEN UTAN MERA TOG DET SOM DE ANSÅG VAR MITT…..HANDLÄGGAREN BLEV OROLIG NÄR JAG VISADE TANDSKADORNA BENNI ÅSAMKAT MIG TIDIGARE O GICK GENAST ATT LETA UPP MÅLSNR O NEDLAGGT ÄRENDE..DET TOG SIN LILLA TID…MIN KURATOR IFRÅGASATTE STARKT DE DANSKES ORSAKER TILL SITT AGERANDE…O HUR DE KAN BLI MER BETRODDA ÄN JAG…ALLA MINA MÅLSÄGANDES ÄRENDEN HAR JU LAGGTS NED..MEN DE FORTSÄTTER JAGA MIG MED KONTAKTFÖRBUD FAST LASSE ÄR DÖD…HAR NI INTE FÖRSTÅTT ATT DE DÖDA INTE KOMMER NÄR MAN VISSLAR?????

DET KÄNNDES JÄTTEBRA ATT FÅ DETTA GJORT.

NU FÅR NI FAKTISKT TA HÄNSYN TILL ATT JAG HAR FLYTTAT FRÅN STOCKHOLM OCH JAG INTE HAR VARE SIG HÄLSA ELLER EKONOMI ATT ÅKA TILL STOCKHOLM FÖR FÖRHANDLINGAR I SEPTEMBER…NI HAR JU FORTFARANDE MÖJLIGHET ATT TA TILLBAKA ALLT I RESPEKT FÖR ATT LASSE ÄR DÖD…GOOGLA GÄRNA PÅ ORDET RESPEKT O HUR DET STAVAS…IDAG HAR NI JU DESSUTOM RINGT MIN ADVOKAT 3GGR OM ÄNNU ETT POLISFÖRHÖR INNAN FÖRHANDLINGAR..VAD ÄR DET NI INTE FÖRSTÅR?????????? JAG FICK INTRYCKET AV ATT HANDLÄGGAREN IGÅR GÄRNA VILLE SE MER AV INNEHÅLLET I NÅDIGA LUNTAN….DET NOTERADES MYCKET I ALLA FALL O SPELADES IN

OCH HAR NI AVSLUTAT ALLA DÖDSBO KONTON FÖRST I ÅR EFTER LASSES DÖD SÅ VET NI JU SJÄLVA VAD KLOCKAN ÄR SLAGEN DÄR…

 

JO SEN FICK JAG OCKSÅ FÖRKLARA HUR DETTA MED KONTAKFÖRBUDEN KOM SIG: OCH DET VAR JU FUSKPOLISEN NIELS SOM KLÄCKTE DEN BRILLJANTA IDEN NÄR HAN FUSKGIFTE SIG MED MARIA…HANDLÄGGAREN SA ATT DE SKULLE KOLLA UPP HAN OCKSÅ I KOLLEGIAL BEMÄRKELSE…

 

.

Kommentera

