SKADESTÅNDSPENGAR BÖRJAR DROPPA IN DEN RIKTIGA SANNINGEN BÖRJAR VERKA

JAG FICK GLÄDJEPOST IGÅR ÅKLAGAREN GER ER I DANMARK INGET MER KONTAKT- ELLER BESÖKSFÖRBUD PÅ MIG FÖR ER…SÅ NU SKA JAG ANSÖKA OM SKADESTÅND….MIN ADVOKAT SITTER SOM BÄST O RÄKNAR UT PÅ VILKEN NIVÅ VI SKA LÄGGA OSS…NI HAR JU

*GJORT MIG HEMLÖS
* KASTAT ALLA MINA ÄGODELAR
* DEM NI SKICKADE TILL KRONOFOGDEN FÖR MAGASINERING BAND NI JU TILL ATT JAG SKULLE BETALA ER ADVOKATRÄKNING FÖR ATT FÅ UT DEM…NORMALT STÅR DE GRATIS MAGASINERADE HOS KRONOFOGDEN I 3 MÅN…..DETTA SKEDDE REDAN 18/11 2013.
* JAG HAR SETAT FRIHETSBERÖVAD ”HÄKTAD” 5 GGR PÅ ER BEGÄRAN
* POLISEN BESLAGTOG MIN DATA O MINA MOBILER I 3 MÅNADER….

LISTAN VÄXER JAG MÅSTE JU NOGA GÅ TILLBAKA O KOMMA IHÅG ALLT……TUR I OTUREN ATT LASSE FAKTISKT HADE EN GEMENSAM HEMFÖRSÄKRING FÖR OSS…DEN HJÄLPER MIG ATT BEKRÄFTA MIN RÄTT OCKSÅ TILL ARVET…

GOD O GLAD PÅSK DÄR NERE I DANMARK..SNART KOMMER RÄKNINGEN

och tänk det har redan börjat droppa in skadeståndspengar retroaktivt från tiden jag bodde i årsta..dem använder jag med gott samvete…Lasse har givit sitt samtycke

brev är postade o nu börjar den riktiga rättvisan o sanningen även jobba för mig

Kommentera

