NEJ DÅ NI ROPAR O SKRIKER KONTAKTFÖRBUD SÅ NU VILL POLISEN KOLLA VAD DET HANDLAR OM

DET FINNS POLISER OCH SÅ FINNS DET FUSK POLISER SOM MARIAS NIELS…NU HAR NI ROPAT KONTAKTFÖRBUD EN GÅNG FÖR MYCKET FÖR POLISEN VILL SE VAD JAG HAR PÅ ER..SÅ JAG KOMMER FÅ ÅKA UPP TILL STOCKHOLM OCH LÄMNA IN EN KOPIA PÅ MIN ”NÅDIGA LUNTA” DEN SOM SKA DISTRIBUERAS TILL MARIAS ALLA BARN NÄR DE BLIR MYNDIGA…

MIN ADVOKAT HÄLSAR ATT VI BEGÄR OMPRÖVNING OCH JAG HAR INTE HAFT KONTAKTFÖRBUD PÅ ER SENASTE 2 ÅREN SÅ DE MAIL JAG SKICKAT ÄR I SIG INGET BROTT SEN ATT NI TYCKER DET ÄR OBEHAGLIGT BLI PÅMINDA OM VAD NI PYSSLAR MED I SVERIGE O INTE HAR FÖR AVSIKT ATT GÖRA RÄTT FÖR ER..DET HAR TILL O MED POLISEN LISTAT UT NU.

 

JAG PRATADE PERSONLIGEN MED KAMMARÅKLAGARE TOMAS MALMENBY I TISDAGS 8/3 OCH HAN URSÄKTADE ERT AGERANDE FAKTISKT..HAN SA OCKSÅ ATT NI KAN INTE HÅLLA PÅ HUR LÄNGE SOM HELST MOT MIG HELLER NÄR LASSE ÄR DÖD…HAN VAR RIKTIGT TREVLIG..OCH JAG FICK FÖRKLARAT HUR HAN TÄNKER OM ALLT..FICK JU ÄVEN ÄRENDEN AV HAN NEDLAGDA MED DOM FRAM TILL 2014 SÅ NU HAR VI 2 ÅR TILL ATT STRIDA OM…TUR ATT TIDEN HAR VETT ATT GÅ OCH ATT BARNEN VÄXER..

 

MIN ADVOKAT HAR DÅ BEGÄRT OMPRÖVNING DÅ KONTAKTFÖRBUDET INTE ÄN ÄR BESLUTAT I TINGSRÄTTEN OCH BLIR DET DETTA ÖVERKLAGAR VI HELA VÄGEN…JAG HAR OCKSÅ FÅTT BEVILJAT ATT TILLS VIDARE SÖKA ERSÄTTNING EKONOMISKT FRÅN BROTTSOFFERJOUR FONDENS MEDEL..SÅ DET MESTA LÖSER SIG..

OCH SKULLE DET MOT FÖRMODAN BLI DOM PÅ KONTAKTFÖRBUDET SÅ SKA JAG LÄGGA FRAM ALLT I BOUPPTECKNINGEN OCH ER VEDERVÄRDIGA FÖRSÄLJNING AV LASSES O MITT HEM…DET STÅR JU FÖRRESTEN FORTFARANDE DRAKENGREN UNDER LAPPEN MED ANDERSEN PÅ VÅR GAMLA DÖRR…HAR NI INTE RÅD ATT GÖRA NÅGONTING RÄTT?

JAG HAR PÅ FÖTTERNA OCH KOMMER INTE GE MIG..JAG SKA HA DET JAG HAR RÄTT TILL

 

 

 

DET ÄR TUR DET FINNS RIKTIGA POLISER

 

12834760_10153989877023139_1493271174_n

 

12834737_10154010408153139_223364162_n

 

så här ser den ut den ”nådiga luntan” inte alls tung att transportera och nu ska den först upp till stockholmspolisen för att granskas..sedan levereras nr 1 om ca 14 år eller i händelse av min död…vid utbetalning av arvet arkiveras det tills vidare…

 

*******************************************************************************

Kommentera

