virka på beställning- ingenting är omöjligt

min fina virka-på-beställnings grupp på facebook..vi föds just nu

 

 

jag är en hobbyvirkare som tyvärr efter ett handledsbrott och axelbrott inte längre kan vara lika kreativ som jag önskar i min läketid efter olyckan föddes denna ide…att starta en grupp där vi virkar på beställning och endast tar materialkostnader och bjuder på porto inom sverige…

 

jag har redan en anställd som virkar på provition…hon köper in garn och virkar av på kostnaden för detta samt får en del i förtjänst av det som säljs…just nu säljer vi via internet och gruppen på facebook…

 

Kommentera

