och inte har ni tänkt göra rätt för er den här ggn heller

ni är så patetiska där i danmark; nu var det sagt påskrivning av papper hos advokat i april och sedan utbetalning i maj..i år 2016. Men näää då..igår ringde er köppta poliskompis o sa att ni vill ha förnyat kontaktförbud på mig till åtminstone den 31/8-16  vilket då skulle betyda att utbetalningen också skjuts fram tills dess….vad pysslar ni med…snart har lasse varit däd i 2år  är det inte dax nu att lämna detta på ett snyggt sätt för er?????

min advokat var däremot av en anann uppfattning idag…han hade precis erhållit från åklagaren att allt skulle läggas ned utan att leda till avtal..är det så att marias fuskpolis gör en sak benni en annan o sedan eva ytterligare en 3e i allt detta…?????

tiden utvisar hur allt blir och under tiden har jag sekretessmarketat id och skyddat kvinnoboende där ni inte kan hämta mig eller hitta mig….glad påsk på er förresten

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

Detta bildspel kräver JavaScript.

lasse  är med mig alla dar det är jag övertygad om..han ser vad ni gör och ni bör skämmas som fortfarande använder hans bank konton o värdepapperdepåer…skäms på er…

 

*************************************************************************

Kommentera

