KÄRA DANSKAR NI KAN ALDRIG SÖKA KONTAKTFÖRBUD PÅ ERT SAMVETE

IDAG PÅ MORGONEN BLIR JAG UPPRINGD AV POLISEN FÖRSTA MORGONEN I MITT NYA HEM.

LASSES DANSKA SLÄKTINGAR VILL SÖKA KONTAKTFÖRBUD PÅ MIG IGEN ISTÄLLET FÖR ATT GE MIG MITT ARV…

OCH DE HÄNVISAR AV ORO FÖR SIN DOTTER O BARNBARN…DÅ VILL JAG BARA UPPLYSA ER OM ATT DE MAILEN INTE KOM FRAM

 

JAG VIDAREBEFODRADE EN LÄNK MED EN LEVANDE LASSE …GÖR DET ONT I ER NÄR NI INTE LÄNGRE KAN FUSKA MED HANS KONTON ELLER ÄR DET PRECIS DET NI ÄR RÄDDA FÖR SKA UPPTÄCKAS

 

 

SAMVETE GÅR ALDRIG ATT BEGÄRA KONTAKTFÖRBUD PÅ

Kommentera

