jag gör en resa o börjar ana slutdestination och det känns helt ok

jag gör en resa o når snart slutdestination

DE DANSKE FICK AVSLAG PÅ NY FÖRLÄNGNING AV KONTAKTFÖRBUD MOT MIG…O JAG AV VAKTA BESLUTET FÖR ÖVERKLAGAN PÅ BOUPPTECKNINGEN OCH HOPPAS ATT DET GÅR VÄGEN MED YRKANDEN ENLIGT ADVOKATEN…

DEN 13/7 ÄR DET PRECIS 2 ÅR SEDAN DET KAOSET BÖRJADE I MITT LIV..O DET KÄNNS SOM DEN DÄR BAD ANKAN SOM PYSKOLOGEN PRATADE OM I VÅRT INLEDANDE TERAPISAMTAL FAKTISKT ÄR HANTERBAR..JAG ÄR VÄRD DETTA SOM KOMMER…

Kommentera

