JAG HAR BLIVIT TESTAD SOM MEDIUM O TAROTTOLKARE AV EN STÖRRE NÄT TIDNING 11/4 2015

JAG HAR BLIVIT TESTAD SOM MEDIUM O TAROT TOLKARE 11/4 2015

IGÅR VAR EN HEKTISK DAG MED MIN MEDIALA GÅVA

OCH JAG ERFOR ETT MYCKET TREVLIGT MÖTE

FAST JAG HAR HÅLLIT PÅ MED DETTA I ÖVER 45 ÅR TVIVLAR JAG IBLAND OCH UNDRAR VAD MIN GÅVA TJÄNAR TILL

JAG FÅR HELA TIDEN BEVIS O FEEDBACK PÅ ATT DET JAG SÄGER O TOLKAR STÄMMER O SLÅR IN SJÄLVKLART OCKSÅ MOTSATSEN MEN JAG GÖR ALLTID MITT BÄSTA

MIN MORMOR LÄRDE MIG GÅVAN ATT TA TILL SIG ENERGIER HA ETT VARMT O ÖPPET HJÄRTA KÄNNER HENNES NÄRVARO SÅÅ STARKT VARJE DAG FAST HON DOG REDAN 1980.

OCH JAG HAR KOMMIT TILL ETT VÄGSKÄL I MITT LIV EFTER ATT LASSE DOG O ALLT FORTFARANDE INTE ÄNNU ÄR SLUT AV TRAKASSERIER FRÅN HANS SLÄKTINGAR

JAG ÖVERVÄGER SERIÖST ATT BLI NUNNA JAG HAR PRATAT MED EN ABBEDISSA FÖR EN STRÄNG ORDERN I SÖDRA SVERIGE O JAG SKA MOGET ÖVERVÄGA NU UNDER SOMMAREN HUR JAG GÖR

TILLS DESS ÄR MIN GÅVA O STYRKA TILLGÄNGLIG FÖR COSMOS O UNIVERSUM

NA MA STE

Kommentera

