jag är nog utsatt för världshistoriens längsta aprilskämt..snart 2 år nu har det pågått

jag är utsatt för århundradets längsta april skämt snart i 2 år

JAG HOPPAS ATT RÄTTVISAN VINNER INGENTING ANNAT…OCH DE I DANMARK HAR HAFT TILLGÅNG TILL LÖSENORD O DATA SÅ DE HAR KUNNAT SKICKA FLERA AV DE MAIL SOM INGÅR I UTREDNINGEN SJÄLVA…JAG SKICKADE ALDRIG ENSTAKA MAIL TILL DEM JAG GJORDE GRUPP SÄNDNING…JAG HOTADE ALDRIG..TYDLIGEN ÄR DET MER ADEKVAT FÖR DEM ATT HA ETT KONTAKTFÖRBUD PÅ MIG 580 MIL FRÅN DÄR DE BOR I DANMARK…O I DAG HAR VI INGEN NATURLIG RELATION..BARA DERAS FLAMS O I SYNNERHET SYSTERDOTTERNS TRAMS VIA SIN POLIS TILL MAN…JAG HOPPAS SKATTEVERKET SYNAR ALLA ERA HOBBYJOBB NU DJUPT I SÖMMARNA ÄVEN DEN NÅDIGA LUNTAN DE HAR FÅTT AV MIG….TÄNK OM DET BLIR SOM SÅ ATT EFTERSOM NI HETSAR MOT MIG SÅ KANSKE NÅGON KLYFTIGARE POLIS ÄN HANDLÄGGAREN KOMMER PÅ ATT DET KANSKE SKULLE KUNNA FINNAS NÅGONTING ATT HITTA I ALLT DETTA?????   FÖR NI KAN JU INTE BARA VARA DUMMA DANSK SKALLAR SOM TERRORISERAR EN SVENSK KVINNA UTAN ANLEDNING O DESSUTOM PÅ SVENSKA SKATTEPENGARS BEKOSTNAD??????

http://malurvas.blogspot.se/2015/03/arhundradets-april-skamt-har-snart.html

HÄR HITTAR NI ORIGINAL SKRIVNINGEN..VARSÅ GODA

Kommentera

