MIN ÄLSKADE LARS-ERIK DRAKENGREN HAR LÄMNAT OSS STILLA DEN 29/9 2014 BEGRAVNING HAR ÄGT RUM

MIN ÄLSKADE LARS-ERIK DRAKENGREN HAR LÄMNAT OSS STILLA DEN 29/9 2014 OCH BEGRAVNING HAR ÄGT RUM
DOCK HADE INTE HANS SYSTER O SVÅGER RESPEKTEN FÖR VÅRT 10 ÅRIGA FÖRHÅLLANDE ATT MEDDELA MIG HANS BORTGÅNG JAG FICK INTE HELLER KOMMA TILL BEGRAVNINGEN O SITTA LÄNGST BAK O KYRKAN…ANTAGLIGEN KOMMER DE ATT VARA SÅ SNÅLA ATT DE SPOLAR NED HANS ASKA I NÄRMASTE TOA..DE IDDES INTE ENS GÖRA GRAVSTENAR FÖR SINA FÖRÄLDRAR..JAG UNDRAR OM ALLA RIKA FÖRMÖGNA ÄR LIKA EMPATILÖSA?????

LARS-ERIK DRAKENGREN HAR LÄMNAT MIG DU FATTAS MIG

Idag den 4/8 Mors dödsdag

912304_10151575131388139_765973823_n

LASSES SISTA ÅR VAR ETT HELVETE DET SA HAN NÄR VI TRÄFFADES EMELLANÅT..VI HÖLL JU KONTAKTEN..VÅR KÄRLEK STÅR O STOD ÖVER KONTAKTFÖRBUD..DET TRAGISKA ÄR ATT NÄR LASSE LIGGER PÅ SITT YTTERSTA PÅ SÖS SÅ FORTSÄTTER HANS SLÄKTINGAR DEN JURIDISKA PROCESSEN MOT MIG O VILL HA FÖRLÄNGT KONTAKTFÖRBUD..DE VILL INTE BLI PÅMINDA OM ATT DE KASTADE UT MIG FRÅN VÅRT GEMENSAMMA HEM O SLÄNGDE ALLA MINA ÄGODELAR—NIX O DÅ FJÄSKAR MAN FÖR SVENSKA POLISEN O FÅR DEL AV SVENSKA SKATTEPENGAR FAST MAN ÄR DANSK MEDBORGARE…MYGEL STANK SÅ LÅNGT MAN SER O NÄSAN LUKTAR,,,SÅNNA ÄR DE…

Kommentera

