BautaWitch

LandetPå Landet har vi två fönster i badrummet med fri insyn från tomten. Faktiskt även från gatan nu när det inte är så grönt ännu och om man är nyfiken av sig… (De två i högra hörnet på den stora byggnaden).

Så Finaste G har bett mig fixa något snyggt insynsskydd. Först testade jag med någon sorts självhäftande mönstrad plast som man skulle trycka mot fönsterrutan men det trillar ner hela tiden… En heltäckande gardin skulle dock göra badrummet mörkt och tråkigt så då var min tanke att kanske virka något hålmönstrat vackert som ljuset kunde strila in igenom.

Filet crochet heart curtain by Babukatorium Filet crochet heart curtain by Babukatorium

Pinterest är en stor inspirationskälla för mig. (Man kan lätt fastna i timmar när man kikar runt bland alla fantastiska foton!) Där hittade jag denna otroligt vackra gardin med virkade hjärtan i regnbågens alla färger, gjord av en kvinna som kallar sig Babukatorium. Gardinen är virkad i…

View original post 176 fler ord

Kommentera

