MITT LIV JUST NU ÄR TOTAL KAOS DAG 195 UTAN KONTAKT MED MIN SAMBO; LEVER DU?

FÖRRA ÅRETS TRAGISKA FAMILJETRAUMA FORTSÄTTER BÖRJAN PÅ 2014 FÖR MIG OCH JAG ÄR SÅ UPPGIVEN.

JAG MÅSTE SKRIVA OM DETTA; DET ÄR FAKTA O INTE ATT HÄNGA UT NÅGON. DET FINNS EN ÖPPEN POLISUTREDNING OM ”OLAGA FRIHETSBERÖVANDE” MEN DEN MOTARBETAS HÅRT AV MIN BLINDE SAMBOS DANSKA SLÄKTINGAR SOM TVÅNGSISOLERAR HAN PÅ LANGEBJERJSVEJ 231 I HUMLEBÄCK DANMARK SEDAN 19/7 2013.

ALLT FRÅN DERAS SIDA ÄR GJORD I AGRESSION MOT VÅRT FÖRHÅLLANDE…DE HAR ALDRIG ACCEPTERAT ELLER RESPEKTERAT MIG SOM SAMBO TILL LASSE. DÅ HAR ÄNDÅ LASSE LEVAT JOBBAT O KLARAT SIG SJÄLV HELA TIDEN I SVERIGE UTAN DEM…DE HAR INTE ENS SKIFTAT ARVET EFTER LASSES O EVAS MOR RÄTT GENTEMOT HAN SEDAN 2007.

Bild

 

OM DU SER LARS-ERIK DRAKENGREN I ELLER OMKRING LANGEBJERJSVEJ 231 I HUMLEBÄCK DANMARK SNÄLLA TALA OM FÖR HAN ATT HANS SVENSKA FAMILJ O SLÄKT INTE GLÖMT HAN INTE HANS VÄNNER O BEKANTA HELLER…VI SAKNAR HAN.

BildHANS SYSTER EVA ANDERSSEN DRIVER FÖRETAGET SCANSPORT/YONEX TILLSAMMANS MED SIN MAN 

BildBENNI HOLST-ANDERSSEN PÅ TINNEVEJ 3 I KÖPENHAMN…BENNI SATT HÄKTAD FÖR NARKOTIKA BROTT O DOPINGMISSTANKAR I VÅRAS 2013 I SIN ROLL SOM DÅVARANDE FÖRBUNDSKAPTEN FÖR DANSKA DAMLANDSLAGET I BADMINTON/TENNIS. HAN SLÄPPTES I BRIST PÅ BEVIS.

 

MIN SAMBO HÅLLS TVÅNGSISOLERAD HOS DEM O PÅ GRUND AV SITT HANDIKAPP HAR HAN HÄVDAT TILL POLIS VID 3 TILLFÄLLEN DÅ DANSK POLIS HAFT VÄNLIGHETEN ÅKA HEM TILL DEM; ATT HAN ÄR DÄR AV EGEN FRI VILJA. DETTA STÄMMER INTE. MIN SAMBO TVINGAS SÄGA DETTA, HAN FICK INGEN PACKNING MED SIG, INGA HJÄLPMEDEL FÖR ATT KLARA SIG HAN HAR INGET LOKALSINNE I HUMLEBÄCK DÅ HAN INTE VARIT DIT SÅ OFTA, HAN FICK INTE MED SIG SIN BLINDKÄPP. INGA KLÄDER ELLER HJÄLPMEDEL FÖR SINA MEDICINSKA PROBLEM. VAD ÄR MENINGEN MED DENNA ISOLERING?

 

MIN SAMBO HAR IDAG 3/1 2014 FÖRLORAT SIN SVENSKA FÄRDTJÄNST SOM HAN UPPSKATTAT MYCKET SOM HJÄLPMEDEL. HAN HAR UNDER 6 MÅN INTE ANVÄNT EN ENDA BILJETT BARA REGLERAT AVGIFTEN FÖR TILLSTÅNDET VIA AUTOGIRO HÄLSO- O SJUKVÅRDSNÄMNDEN HAR I REVISION SETT ATT INGA BILJETTER ANVÄNTS O DÄRFÖR NOLLAT MIN SAMBO I SITT REGISTER. IDAG ÄR DEN GRUPP AV FUNKTIONSHINDRADE MED SYNSKADA ELLER BLINDHET DEN GRUPP SOM HAR SVÅRAST ATT FÅ TILLSTÅND ÖVERHUVUDTAGET. SKA DET FÖRNYAS O GÖRA NY BEDÖMMNING TAR DET YTTERLIGARE TID. MIN SAMBO ÄR INTE REGISTRERAD FÖR LEDSAGNING HAR INTE HELLER LEDARHUND. HUR SKA HAN KUNNA RÖRA SIG FRITT IGEN NÄR HAN , ELLER OM HAN KOMMER HEM IGEN?

 

VID EN LÄNGRE TIDS UTLANDSVISTELSE SKA DET TILL SVENSK PENSIONMYNDIGHET I GOD TID INNAN AVRESEDATUM ANMÄLAS AVRESA, NY ADRESS SAMT VÄNTAD HEMKOMST DATUM…DETTA HAR INTE GJORTS. DÄRFÖR RISKERAR NU MIN SAMBO ATT MISTA SIN PENSION FROM 18/1 2014. HANS SLÄKTINGAR FRAMSTÅR SOM DUMMA I HUVVET ELLER BARA ELAKA…HADE DE BRYTT SIG OM HAN PÅ RÄTT SÄTT HADE DET GJORTS RÄTT FRÅN BÖRJAN. ALLT ÄR BARA GJORT I AGRESSION MOT VÅRT 10 ÅRIGA FÖRHÅLLANDE OCH ATT VI VILLE GIFTA OSS.

 

SNÄLLA OM DU SER LARS-ERIK DRAKENGREN, LASSE. HÄLSA HAN ATT BIRGITTA FORTFARANDE KÄMPAR FÖR HAN ATT HANS STYVDOTTER VÄNTAR PÅ HAN ATT HANS JULKLAPPAR LIGGER HÄR OÖPPNADE. VI FICK INTE ENS EN NYÅRSHÄLSNING VIA TELEFONEN FRÅN HAN.

HANS SLÄKTINGAR KALLAR MIG FÖR FÖRVIRRAD BESVARAR INTE MAIL, SMS ELLER TELEFONSAMTAL.

DE VRÄKTE MINA O LASSES ÄGODELAR FRÅN VÅRT HEM DEN 18/11 2013 O DE ÄR NU MAGASINERADE HOS KRONOFOGDEN…DEN STACKARS ADVOKATEN SOM HADE HAND OM ALLT HAR INTE FÅTT BETALT..DET ÄR SATT ETT UTLÖSEN BELOPP PÅ VÅRA ÄGODELAR TILL HANS ARVODE…FÅR MAN BETE SIG HUR SOM HELST IDAG? TYDLIGEN.

MIN SAMBO HAR INTE ENS NYCKLAR TILL VÅRT GAMLA HEM O HANS SLÄKTINGAR HAR FÖR AVSIKT ATT SÄLJA DET O ÅTERIGEN LURA SIN BLINDE SLÄKTING PÅ HANS DEL AV ARVET…NÄR SKA DETTA FÅ ETT SLUT?????

 

JAG VET INTE ENS OM MIN SAMBO LEVER IDAG…SNÄLLA HJÄLP OSS.Bild

 

DET FINNS OCKSÅ BARN RUNT MIN SAMBO…HANS SYSTERDOTTER MARIA RUSGAARD HAR 2 SMÅPOJKAR SOM MÅSTE UNDRA VARFÖR DERAS ONKEL INTE ÅKER HEM TILL SVERIGE IGEN…HÄR KOMMER BILDER PÅ DEM…BARNEN HETER MAGNUS O MATHIAS…MAGNUS ÄR ÄLDST…MIN SAMBO KAN OCKSÅ GÅ MED EN VIT LABRADOR SOM HÖR TILL FAMILJEN.

 

Bild

MARIA RUUSGARD MED MATHIAS O MAGNUS

 

Bild

MAGNUS O MATHIAS…DE HAR GIVIT BARNEN EFTERNAMNET DRAKENGREN ALLT I SYFTE ATT FORTSÄTTA MYGLA MED EGENDOMAR PENGAR KONTON O ANDRA KONSTIGA AFFÄRER…SNÄLLA HJÄLP OSS ATT FÅ TILLBAKA LASSE TILL SVERIGE IGEN…..HJÄLP OSS FÅ EN BRA START PÅ 2014.

 

 

BildSÅ HÄR SÅG LASSE UT DEN 18/7 2013 NÄR HAN HÄMTADES MED VÅLD AV SIN SYSTER O SVÅGER

DET SÄGS ATT HAN HAR VIKTMINSKAT..DE HAR TYDLIGEN SVÄLT HAN I SYFTE ATT HAN SKA DÖ FORTARE…

 

Bild

En reaktion på ”MITT LIV JUST NU ÄR TOTAL KAOS DAG 195 UTAN KONTAKT MED MIN SAMBO; LEVER DU?

  1. Hej
    Eftersom du blockat oss på fb så vill jag bara säga att jag vill inte se dig skriva något om oss utan vår vetskap.

Kommentera

