Vecka 23 o vi upplever kyligaste Juni sedan 1928

Vi har precis börjat vecka 23. Och vi upplever kyligaste Juni sedan 1928…det såg märkligt ut på Stockholm Marathon när de sprang med en massa klädespersedlar på sig i år..grattis ni som trotsade vädergudarna och tog er i mål.

Jag har laddat ner lite bilder på mina blom-bebisar…vete sjutton om jag orkar gå o vänta på att de ska bli sååå stora…tror jag fuskar o köper en åtminstone som redan har blommor…tålamod trodde jag länge var en kroppsdel jag saknade…samma sak med döv-örat…hm

Och jag tänker sjunga DU GAMLA DU FRIA den 6/6 o sätta ut en flagga på balkongen.

Jag är svensk, inte rasist eller högerextremist…så det så…sen börjar jag nedräkningen nu tills jag blir gräsänka igen…tjoho..då ska jag ha kul.

Jag är svensk, inte rasist eller högerextremi

Kommentera

