Livet poar på som man säger o snart är det vårdagsjämning 20/3 o sen är det strax Påsk

Detta bildspel kräver JavaScript.

Livet poar på som man säger,strax har vi vårdagsjämning 20/3 o sen kommer Påsken. Fick en av dessa dyrbara stunder med min dotter idag. Vi var till stan, shoppade lite o samtalade. ”Mamma, du som är sååååå gammal (55 år snart) har du inga drömmar kvar?”.

Ja,vad svarar man på det? Att livet poar på, att man känner sig som en restvara för att alla dör o försvinner före mig?????

Jo då min älskade dotter som fyller 24 snart mamma har visst drömmar. Men dem vågar jag knappt tänka tyst.*rodnar*

Jag fick dig, den största drömmen av dem alla; att få duga som kvinna, bli MOR.

Sen kommer resten som bonus förstår du älskade dotter. Visst jag har några drömmar som sagt…en av dem är en mardröm; hur gör jag när min nuvarande sambo ev dör???? nåja…jag hänger med ett tag till så ger det sig ajtomatiskt.

Var med om en situation idag vid busshållsplatsen. Ni ungdomar vill äga hela världen på en gång, undrar om jag var likadan i den åldern?

En yngre husse kom med sin hund, en äldre dam blev glad att hunden ville nosa. Husse tillrättavisade hunden ovanligt hårt.Och diskussion uppstod.Många runtikring lyssnade…men båda två fick min respekt. Man måste förtjäna respekt.

Livet poar på o jag är sååååå tacksam för det.tick tack tiden.

 

 

Kommentera

