R.I.P Greger du har namsdag idag 13/3 2012 – Vi har nog världens konstigaste släktingar

Idag har min sambo namsdag; Greger. Men han dog 1995. Och sen mina föräldrar dog 1997 0 1999 så hör abbsolut INGEN av sig längre.Det finns kusiner, kusiner till min dotter till o med och en o annan faster både ingift o blodsbandsläkt…men kan det vara så krasst att de inte hör av sig längre för; nu finns det inga förmåner längre? Man kan inte åka o äta gratis mat i vårt gatukök eller sno med sig en eller annan kartong m hamburgare eller så? Eller få något generöst evighetslån som aldrig behöver betala tillbaks???? Ja man kan ju faktiskt undra….alla har fått ekonomiska fördelar från vår familj o nu när inte den förmånen längre finns då gäller inte ens vanlig hövlighet. Jag ser er ibland på stan; har till o med setat mitt emot en faster på t-banan utan reaktion……jag blir bara ledsen ledsen ledsen.

 

Kommentera

