Jag får inte vara rädd att låta gammalt vara glömt släppa det som varit o fortsätta

Jag får inte vara rädd för livet…då missar jag morgon dagen o fastnar i gårdagen. DET är där jag levt mitt liv senaste 16 åren. Jag har missat min dotters uppväxt på detta sätt. Ser henne först idag som snart 24 år…vart gick åren.

Och vart har åren gått med mig…snart fyller jag 54 hu  så gammalt…vad ska det tjäna till?

Mitt liv blir aldrig bättre än just så här…därför måste jag låta vissa vara på genomresa för att orka vara kvar.

Min sambo är på benen igen och det känns skönt livet är så skört för oss alla….

Det våras töar o smälter o vårkatterna har börjat sitt friarstråt…precis samma rutin som förra året…o det ger trygghet  i det hela stora.

Dagens framtid gick förbi i led på trottoaren en förmiddag när jag skulle iväg på ärenden…det doftade hopp…liv okärlek.

 Jag hoppas alla fina katter får vara ifred i vår förort i år…förra året vågade katt mattar o hussar knappt släppa ut sina fina djur..de spikades upp både här o där..O NU NÄR DET ÄR VÅR I LUFTEN SÄGER POJKARNA ” FLICKOR NU HAR VI VÅR I LUFTEN – VART HAR NI ER”?

Kommentera

