4/3 2012 o det porlar, rinner, droppar töar o dagsmejjan smälter vintern bort

Vi skriver 4/3 2012 o Jörgen Brinck har precs vunnit Vasaloppet för 3e ggn….GRATTIS

Det porlar, rinner, droppar o töar för fullt ute..det som gömts i snö kommer upp i tö..pling pling

Mycket tröst har det blivit den här veckan…min migrän har ställt till det för mig igen o jag har förlorat en vän..det är så tomt utan hon våra samtal, ja dumt huvud o kropp m migrän då får mina vänner lida mest.

jag får hartsa gå stavarna lite oftare nu kan ju inte skylla på snön längre..hade ju inga skidor då men nu räcker det gott med stavarna

blir nog en liten semla idag i alla fall..ska hartsa dojjsen o gå en promenad till kondiset om en stund..NU VÅRAS DET GOTT FOLK NU ÄR DEN NÄSTAN HÄR

Kommentera

