Det går en dag i sänder..nu är det 4e advent o 7 dagar kvar till julafton 2011

Det går en dag i sänder..idag har vi 4e advent o 1 vecka kvar till julafton.Tomten kommer säkert att missa mig i år igen..så jag har fixat mina nya julklappar själv.Var tvungen fixa lite ny teknik..råkade deleta en mp3 dosa totalt när jag skulle ladda ny musik..suck.Annars gillar jag den tekniken..har 3 olika små dosor med mycket fin musik o laddar ner o byter allt eftersom.Mycket bättre än att samla cd skivor på hög o vinylare som jag gjorde innan.Sen plockar jag bara de speciella låtarna också slipper så mycket dålig musik.Fick tips på en relativt ny grupp igår 98 degrees..lyssna på dem..fin lugn ny musik.

Idag snö slaskar det stora hund-flinge-öron dalar..känner för att gå ut o bara gå med tungan utsträckt o slicka i mig..som man gjorde när man var barn..hm

Idag blev det en ordentlig frukost..sen blir det gröt kok o pannkakor till kvällen o lite bingo lotto spel..sen får det lugna sig.

Det fasad renoveras här i Årsta gud bevars. Det nya SKB huset vid Åmänningevägen kan ju inte klassa ut alla andra äldre från förr.Så hela Årsta vägen har fått ny fasad.Slöseri med pengar, den genuina årsta charmen försvinner då  tycker jag.

Min 123sida ligger nere tills vidare återkommer med den efter nyår. Men har ju samlat de flesta viktiga saker här o på min blogger blogg ”Verklighetens Viller Valla”. Varmt välkommna läsa där o lämna kommentarer. Sen finns jag på facebook också förståss.

Ha en trevlig 4e advent allesammans snart kommer tomten.

Kommentera

