Motionera med måtta…vardagsmotion är gratis o gör inte ont

Tänk vad mycket gratis o ofrivillig motion du får egentligen varje dag.

Härom dagen tex..jag tog bussen upp till vårt lokala ICA ombud som jag brukar göra. Sen går jag alltid hela Årstavägen ner till vår port.

Och vare sig jag vill eller inte MÅSTE jag dra dramaten-vagnen upp full med matvaror för 96 trappsteg.

Vi har nämligen ingen hiss och bor högst upp…suck suck suck.

Men det går ett tag till…men man går inte ut så ofta så det stör.

Kommentera

