Jag önskar er alla en riktigt fin 1a advent ..jag ska fira ordentligt tännt var det här

Jag har blivit svägerske-deporterad…det blir sådan hausse så fort denna människa närmar sig vår förort…istället för att hon ska vara glad åt att hennes blinde bror har någon som tar hand om sig o som älskar han…för det gör verkligen inte hon…nåja…trösten är att jag får komma hem igen…men jag gillar det inte….voff voff.

Först hamnade jag en natt i ett gästrum som vår bostadsrättsförening har…jättefint med pentry o toa o stor våningssäng…vi teade där tillsammans innan svår-svägerskan kom.

Sen ställde min ängla väninna i flemmingsberg upp…jag bara ääääälskar henne…o får vakna varje morgon till den underbara doften av hennes fina orkide fönster…då känns det som att himmelen finns just här just nu även för mig.

Vi ska baka lussebullar o fixa lite…o jag har gjort goda revbenspjäll i ugnen m klyftpotatis åt oss till ikväll.,….mumz

 

JAG VILL ÖNSKA ER ALLA EN RIKTIGT TREVLIG 1A ADVENT JAG SKA FIRA UTAV BARA DEN

TÄNNT VAR DET HÄR

BildBildBildBild

En reaktion på ”Jag önskar er alla en riktigt fin 1a advent ..jag ska fira ordentligt tännt var det här

  1. NU förstår jag ju vad du menar men då är du inte deporterad utan frivilligt frånvarande, fniss, p g a denna hemska människa som inte kan uppskatta att du tar hand om hennes bror, det är verkligen hemskt!!! Vilken fin övernattningslya ni har i alla fall! Jättehärliga bilder och fantastiskt fönster din väninna har! Jag är SÅ glad över att du tänker fira första Advent med besked i alla fall! Det vattnas i munnen när man läser vad du skriver, fniss! STOR KRAM!

Kommentera

