Och så har ännu en onsdag gått i mitt kaotiska LIV

Ännu en Onsdag har gått i mitt LIV. Detta LIV en dag till.

Vi ompacketerade Lasses hjälpmedel. Rev sönder kartonger.Sop-sorterade.Men efter allt bärande i helgen.Orkade jag inte gå iväg med det vi rev sönder idag.Så det står i hallen tills jag får ork…..

Vi avslutade vår ”arbets-dag” med en underbar middag i nyttighetens tecken.

Det blev stekta kycklingbröstfileer i olivolja.Buljongkokta tillsammans med morötter o lök.Serverade med kokt jasminris. Så gott så gott…tack för maten idag.

Och så fick jag hjälp av en underbar VÄN att lära mig lite mer om layouten på mina bloggar….jag är lycklig lottad med VÄNNER….TACK FÖR ATT NI FINNS NI VET VILKA NI ÄR.

Kommentera

