Veckan som gick 6/11 – 12/11 2011 och magiska 11-11-11

Och 1 vecka har gått igen…tur att någonting har vett att gå…fast jag har inte förstått lösningen på den gamla gåtan ” Vad är det som går o går o aldrig kommer till dörren” än…har alltid trott att det var tiden….??????

************************************************************************

Och vi skrev magiska  11- 11- 11   och alla gick o väntade på att någonting skulle hända…men dagen gick och klockan slog..tick tack tick tack…tack o lov….

Det var gravpyntning i helgen som blev också ALLHELGONA HELGEN  och jisses så mycket folk det var ovan jord på begravningsplatsen den lördagen jag var dit o pimpade graven….tingel tangel med korv vagnar o………skönt att de döda låg under jorden o slapp se eländet…de blev nog bara störda i sin sömn av allt fot tramp kan man tycka

Detta bildspel kräver JavaScript.

***********************************************************************

Vi har varit bortskämda med milt skönt November väder..8+ o sol en dag så man kunde sitta på balkongen o dricka te läsa tidningar o bara njuta…o jag fick ett ryck o sop sorterade…men sen fick kroppen chock så jag har legat 2 dagar efter det…men jag gick 3 x 96 trappsteg och 2 x 800 meter o bar tunga säckar o plockade ur allt jag plockat i….så nog blev det vardagsmotion alltid….sen blev det nyttig mat hela veckan…så man chockar kroppen ytterligare…kanske inte så konstigt man blir däckad sen i flunsan o hosta o nyser o har sig…host host host

Detta bildspel kräver JavaScript.

********************************************************************

Har fått hem nya korgar min sambo gjort under höst terminen också så snart får han ställa sig någonstans o sälja…

Fick också hem en helt underbar liten hobby-bok en vän jag aldrig mött i verkligheten bara genom FB….där hon har klistrat o klippt glimtar ur själ o hjärtan med kloka o roliga ord…den har givit oss trevliga stunder vid köksbordet…tack kära vän hoppas vi träffas någon gång IRL…..

********************************************************************

Kommentera

