tack mina vänner för en alldeles lagom underbar födelsedag 20/8 2010

Tack mina vänner för en alldeles underbar lagom o fin födelsedag…tack Lena o Christin för er medverkan
på avstånd…tack Ni som var här…smörgåstårtan var jätte god..vinet likaså…ostbrickan kanske blev för mycket
men sången o samtalet spred gemyt o trivsel…och min älskade dotter Therese…tack för att du letade fram precis
de gamla fotoalbumen jag allra mest av allt ville återse…jag älskar dig det vet du…nu ska jag vila lite…har precis fyllt
diskmaskinen med all disk o ska begrunda mina fina presenter…samt att jag faktiskt är 53 år idag…men visst låter
det bättre att säga 35???????
 
Jag har laggt till nya foton…begrunda o njut…det gör jag

Kommentera

