Angående YouTube – Elvis Presley – Amazing Grace

 

Citat får man tycka om att gråta av saknad efter sina döda nära o kära som inte

     längre finns runt omkring….den här sången är också den som ger mig mitt

     bonus liv idag…Lasse…det finaste jag mött…den underbaraste som finns…

    jag duger….jag får finnas hos han…han menar verkligen det han säger…tilll

    skillnad från vissa andra…..du blir aldrig så ensam som när du blir hemlös….

YouTube – Elvis Presley – Amazing Grace
 

Kommentera

