Angående YouTube – Elvis – What Now My Love…

 

Citat    brittis…älskade lilla syster….den här tyckte du om…tänk jag funderade faktiskt på så sent som idag…undrar om min älskade lilla syster kommer att

          ringa i år på min födelsedag och sjunga som hon brukar göra….faktiskt funderade jag så; jag måste ha adhdhöööööö—- eller nåt ändå värre….

         min älskade lilla syster dog ju faktiskt i år…dagen före sin födelsedag…jag vet det så väl…jag gråter o saknar…men ändå; varför i helvete tror jag

         att du ändå ska ringa o sjunga för mig på fredag?????????

YouTube – Elvis – What Now My Love…
 

Kommentera

