Angående Beror alla bakslag egentligen påatt jag är fet?

 

Citat

Beror alla bakslag egentligen påatt jag är fet?
Jag börjar ana börjar skönja ljuset i tunneln o spegeln talar sin tydliga bild "DU ÄR FET TAR ÅT HELVETE FÖR MYCKET PLATS BANTA 50 KILO FÖRST SEN KANSKE VI LYSSNAR" jo jag har hört det förr o det ekar genom mitt liv i alla skeenden. Jo jag har bantat gjorde en operation som 18 åring – ens.k tarmschunt- den typen av operationssätt görs inte längre 85%av dem som gjort den har avliditpga biverkningarna som blir. Jaghar besvär av ingreppet fortfarande men ingen fungerande effektiv funktion.

Kommentera

