Nu är strax sommaren slut

I dag skriver vi 2a Augusti 2010…sommaren går mot sitt slut.
Min sommar har präglats väldigt mycket av min systers bortgång.
Nu är bouppteckning..begravning o urn nedsättning genomförda.
Jag är halv…jag saknar dig så….det finns ingen mening i mitt liv längre…nu är det bara
en transportsträcka kvar tills jag kommer o vi träffas igen. När?
Nej jag tänker inte skynda på den processen…livet får ha sin gilla gång.
Jag har en bonus tillvaro just nu…varje dag är en gåva…livet är allt för skört bara.
Sommaren har bjudit mycket sol o värme… det har varit ljuuuvligt för min kropp o mina
leder…däremot har min migrän inte varit nådig alls.
Något straff ska man tydligen ha för att bli gammal.
Nu går vi sakta mot hösten…önskar mig en Brittsommar med senhöstvärme o färggranna
höstlöv…allt har en tjusning.

Kommentera

