Och så levde de lyckliga hela sina liv…..grattis daniel o victoria

 

det var så vackert…så väl genomplanerat…man fylldes av en frid i

hela själen…o den fyller mig än.

Jag var inte där hade inte orkat med alla människor… men jag satt i fåtöljen

framför tvn på 1a parkett…och värmen o de äkta känslorna nådde genom….

garanterat är det äkta alltihopa.

Jag ska också blogga o dela det jag själv tyckte var vackrast från den

fina konserten i konserthuset.

Jag orkade inte sitta o titta hela kvällen men det jag missade kommer i repris framöver…och jag såg vigseln o kortegen o båtfärden…  det viktigaste.

LEV VÄL DANIEL O VIKTORIA VAR RÄDDA OM VARANDRA

TACK FÖR ATT NI DELADE ALLT DETTA MED OSS VANLIGA MÄNNISKOR

DET VAR STORT…NÄSTAN STÖRRE ÄN SOMMAREN 1976.

Kommentera

