Livet går sin gilla gång..med bröllop…födslar o begravningar…förra veckan var fylld av dem

livet går sin gilla gång med födslar…dop…bröllop o begravningar…däremellan
sparar vi minnen i hjärtat o själen…och det är väl ändå skönt att det är just så
 
förra veckan var hektiskt ur det senare perspektivet för mig
 
Min syster begravdes den 16/6 endast 49 år gammal
 
Och det var min fars o min farfars dödsdag den 18/6 båda dog
det datumet men olika år…det är ödet
 
Jag älskar livets alla skiften men ibland blir det tungt…

Kommentera

