Begravning nästa vecka den 16/6 så jag taggar ner lite tills dess

vi har begravning nästa vecka den 16/6 så jag taggar ner lite tills dess…
måste samla mig…är så fruktansvärt jobbigt att förlora sin syster…vem ska jag nu kämpa för…
min dotter klarar sig själv…o jag har ingen kvar…abbsolut ingen…nåja det er sig själv…
vi hörs när begravningen är över….om jag orkar mera då….
tack therese min älskade dotter för att du finns…du får mig att ha åtminstone en mening kvar…med livet alltså

Kommentera

