JAG ÄR STOLT ATT VARA SVENSK O SKA FIRA 6/6 VÅR NATIONALDAG

JAG ÄR STOLT ATT VARA SVENSK
 
ATT HA FÅTT FÖDAS I EN DEMOKRATI
TROTTS DE ORÄTTVISOR SOM ALLA POLITIKER ALLTID VÄLJER ATT BLUNDA FÖR
 
JAG HOPPAS DET BLIR REGERINGSSKIFTE I HÖST…DET GÅR INTE ATT LEVA I EN
SOLIDARISK DEMOKRATI MED EN ALLIANS SOM HAR ETT SÅ MARKANT FÖRAKT
FÖR SVAGARE MÄNNISKOR…
ANNARS ÄR SVERIGE ETT UNDERBART LAND
ALLEMANSRÄTTEN ÄR FENOMENAL
I VILKET ANNAT LAND KAN MAN FRITT GÅ I SKOG O MARK…PLOCKA BÄR O SVAMP
VÅR NATUR ÄR STORSLAGEN O EN STOR KÄLLA TILL REKREATION FÖR MIG
JAG ÄLSKAR SVENSKA SOMMAREN BARA SMAKA PÅ DET ORDET
JORDGUBBAR SILL FÄRSK POTATIS
JAG ÄLSKAR DEN MÅNGKULTURELLA BLANDNINGEN PÅ GOTT O ONT
JAG ÄLSKAR ORDET SOLIDARITET
JA JAG VILL LEVA JAG VILL DÖ I NORDEN
LÄNGE LEVE SVERIGE PÅ VÅR NATIONALDAG 6/6 2010

Kommentera

