en offentlig ursäkt från mig

jag vill be Ali Schanussy-Hussin om ursäkt…jag har felaktigt anklagat dig o uppgivit
att du är enhetschef för mot tagningsenheten i Huddinge Kommun  på Arbete- o försörjning.
 
Rätt person som är den anklagade är Ali Shahazn-Hussin…..
 
Jag har nu omarbetat mina ljudfiler…bandupptagningar från mobilsamtal o möten
som ägde rum under tiden jag var aktuell som sökande.
Jag har blivit hotad av Gunilla Palmblad och Ali Shahazn-Hussin från att göra detta…
antagligen vill de inte skämmas för hur oproffsigt de hanterat mig o mitt ärende…

Kommentera

