ska bara omarbeta lite filer så kommer det mera

hej kära läsare…ja så har vi då strax vårdagsjämningen…när dag o natt är lika långa…eller korta…o på andra sidan jordklotet har de höstdagsjämning nu på lördag den 20/3.
Jag vill bara komplettera med lite nytagna bilder på min data o fax, skrivare,skanner…ska dessutom bara krympa några ljudfiler från mina möten o samtal med sos när jag var aktuell där så skall jag sedan lägga ut dem här…som sagt det kommer mycket mycket mera…bara vänta lite….
 

Kommentera

