12/3 1986 dagen o året då Greger o jag blev tillsammans

Dagen idag 1986 var dagen då jag blev tillsammans med min älskade Greger…
Och jag älskar han än….han lämnar mig aldrig…mest för att han gav mig vår dotter Therese.
Jag saknar han…varje dag utan han är en plåga…och det hans släkt gör mot mig efter hans
bortgång är vidrigt.
De anklagar mig för att ha gjort en massa konstiga turer… det blev precis så som Greger själv
ville jag var aldrig inblandad i det där.
Och till hans mor kan jag bara säga… hur kan man som mor inte förstå att ens vuxna barn vill att ens
egna barn ska ärva????????
Jag är inte bitter på något vis…bara mot att du Kerstin inte kunde acceptera den gravsten som
Greger själv valt ut åt sig o beställde.
Du ordnade med en ny och skickade sedan räkningen till Therese förmyndare så hon fick betala sin fars
gravsten…jojjo…då är man verkligen störd när man gör på det sättet.
Hur mycket har du tjänat nu på att hyra ut Gregers stuga varje sommar…hoppas att det inte är över det
som är lagligt för att få behålla sin pension.
Skulle vara trevligt att få komma till stugan någon gång o se hur den blivit…och Therese del i sin fars stuga
hur kommer det gå med den?
Hon kommer alltid på efterkälke gentemot sina kusiner på Gotland o deras barn…dina barnbarnsbarn.
Hon kommer aldrig upp i ens 1/4 av vad de fått av dig genom åren…och jag undrar VARFÖR????
 
Kommentera

