SOCIALTJÄNSTEN I HUDDINGE KOMMUN KRÄNKER LAGLIGT SÖKANDE

SOCIALTJÄNSTEN I HUDDINGE KOMMUN KRÄNKER LAGLIGT SÖKANDE SOM KOMMER OCH TROR
ATT DE KAN FÅ HJÄLP O STÖD.
OCH I SYNNERHET ARBETE-OCH FÖRSÖRJNINGSENHETEN SÄTTER PRESTIGE I ATT LÅTA DEN
SÖKANDE FÅ SITTA O SMULA SÖNDER PAPPERSNÄSDUKAR ISTÄLLET FÖR ATT SAMLA UPP FAKTA
SOM FINNS DOKUMENTERAT PÅ VARJE SÖKANDES PERSON NR.
DETTA ÄR ETT KRÄNKANDE BEMÖTANDE UNDER ALL KRITIK.
SOCIALTJÄNSTEN VERKAR HA GJORT EN EKONOMISK ÖVERENSKOMMELSE PÅ ATT INHANDLA
MYCKET PAPPERSNÄSDUKAR…NÄR JAG KOM SOM SÖKANDE TILL SOCIALTJÄNSTEN I HUDDINGE KOMMUN I JUNI 2008 RADADE DE SNÄLLT UPP 3 STORA KARTONGER MED PAPPERSNÄSDUKAR…"VARSÅGOD OM DU KÄNNER ATT DU BEHÖVER".
 
JAG BIFOGAR TILL DENNA SKRIVELSE OCKSÅ DEL AV MITT ÖVERKLAGANDE SOM ÄNNU INTE HAR
SLUTHANDLATS.
JAG BEVILJADES ÅTERBETALNING OM 12.600KR I LÄNSRÄTTENS BESLUT – SOM JAG SJÄLVKLART
OCKSÅ SKA BIFOGA I KOMMANDE ARTIKEL – MEN DESSA PENGAR HAR FÖRSVUNNIT SIN KOS FAST
DET STÅRATT DE UTBETALATS I MIN EKONOMISKA REDOVISNING…VEM TOG DEM?
JAG FICK DEM INTE INSATTA ELLER UTBETALDA TILL MITT KONTO.
 
ALI SCHANUSSY-HUSSEIN DU ARBETAR I ALLA FALL KVAR SOM ENHETSCHEF PÅ
SOCIALTJÄNSTEN ARBETE- O FÖRSÖRJNING I HUDDINGE KOMMUN…MEN SAMTLIGA HANDLÄGGARE
SOM JAG HANN TRÄFFA UNDER 1 ÅRS TID – TOTALT 13 ST – HAR SLUTAT…HUR KAN DET KOMMA SIG?
NU VÄDJAR JAG TILL DIG ALI SCHANUSSY-HUSSIN PÅ TEL 08-53537730  ATT DU UTBETALAR MINA
PENGAR SÅ FORT SOM MÖJLIGT. TACK

Kommentera

