HUDDINGE KOMMUN DEN VÄRSTA I HELA LANDET TACK VARE ALLIANSSTYRNING

JAG SKRIVER I RÖTT FÖR JAG ÄR HELIGT ILSK O FÖRBANNAD
HUDDINGE KOMMUN ÄR DEN VÄRSTA KOMMUNEN I HELA LANDET…
ÅTMINSTONE UNDER DEN ALLIANSSTYRNING SOM BLEV EFTER SENASTE VALET…
MIN FAMILJ HAR FÅTT LIDA O JAG ÄR FORTFARANDE HEMLÖS – SOVER PÅ SOFFAN HOS EN
VÄN O JAG TÄNKER INTE PRIORITERA ATT BETALA NÅGRA SOM HELST HYRESSKULDER NÄR JAG INTE
FÅR BO KVAR HOS HUGE…DET KAN NI GLÖMMA…JAG LEVER REDAN PÅ EXISTENSMINIMUM O KRONOFOGDEN
KAN INTE DRA FRÅN MIN LILLA PENSION…SOM ÄR VAR AKTIG…DRA ÅT HELVETE HELA HUDDINGE KOMMUN…
FÖRST SATTE NI EN FÖRMYNDARE PÅ MIN DOTTERS PENGAR…SVEN-ARNE IDEHAAG SOM HAR FÖRSNILLAT O
HAFT BORT ALLT AV MIN DOTTERS FÖRMÖGENHET HON FICK ÄRVA…DU SATTE MER PRESTIGE I ATT JAGA MIG SOM BESVÄRLIG MÅLSMAN ÄN ATT BEVILJA O SE TILL ATT MIN DOTTER FICK DET HON VILLE HA FÖR SINA PENGAR…DU DREV UT MIG FRÅN VÅRT HEM INNAN HENNES 18 ÅRS DAG FÖR DET VAR DE SISTA KORV ÖRENA DU KUNDE FÖRSNILLA…LÄGENHETEN FÖRSÅLDES TILL EN AV DINA KUMPANER FÖR SKETNA 99.000 PENGAR SOM FÖRSVANN I REDOVISNING O SOM MIN DOTTER INTE ENS FICK PÅ SIN 18 ÅRS DAG…JAG UNDRAR FINNS DET FLER I HUDDINGE KOMMUN SOM RÅKAT UT FÖR SVEN-ARNE IDEHAAG O HANS VIDRIGA SÄTT ATT SKÖTA SINA ÅTAGANDE PÅ?
HAN DELADE OCKSÅ GENERÖST UT PENGAR TILL VÅRA SLÄKTINGAR UTAN ATT FÖRST VERIFIERA OM MIN DOTTER VILLE DETTA…BLAND ANNAT FICK FARMOR KERSTIN HEDMAN PÅ GOTLAND FLERA FLYGBILJETTER O ANDRA RESEHANDLINGAR BETALDA…ÄVEN DEN GRAVSTEN TILL SIN SONS GRAV SOM HON HELLRE ANSÅG ATT HAN SKULLE HA ÄN DEN HAN SJÄLV BESTÄLLDE…DET ÄR SÅÅÅÅÅ VIDRIGT…JAG KOMMER LÄGGA UT MERA PAPPER SOM STYRKER ALLT JAG HÄVDA HÄR…FÖR NU SKA DET UPP….ALLTSAMMANS…HUDDINGE KOMMUN HAR SUGIT UT RUNT 2 MILJONER FRÅN VÅR FAMILJ….I ARVODESKOSTNADER VI FICK BETALA TILL SVEN-ARNE IDEHAAG O DEN FÖRVALTARE RUNE WISTRÖM HAN SEDEMERA SATTE PÅ MIN EKONOMI….RUNE WISTRÖM LEVDE LIVETS SÖTA DAGAR PÅ MINA PENGAR…JAG FICK INTE ENS SE RÖKEN AV DE PENGAR HAN PÅSTODS HADE SPARAT TILL TANDSANERING FÖR MIG..DEN FICK AVBRYTAS MITT I FÖR DE VAR BORTA…RUNE WISTRÖM ÅKTE UTOMLANDS VÄLDIGT OFTA FÖR MINA PENGAR…OCH HAN SÅG TILL ATT ETT STÖRRE ARV OM 480.000 BARA FÖRSVANN FRÅN MITT KONTO….INTE ENS DEN S.K SKULDSANERING HAN HAR PÅSTÅTT GENOMFÖRT DÄR 220.000 FÖRSVANN FINNS IDAG REDOVISAT ELLER KVITTON PÅ.
 
ÖVERFÖRMYNDARNÄMNDEN I HUDDINGE KOMMUN GODKÄNNER PRECIS VEM SOM HELST TILL ETT ÅTAGANDE SOM FÖRMYNDARE, FÖRVALTARE ELLER GOD MAN…INGEN KOLL GÖRS MOT BETALNINGS-
ANMÄRKNINGAR ELLER HUR DEN FÖRSLAGNE PERSONENS EGNA EKONOMI SER UT…ÄVEN BROTTSLINGAR KAN GODKÄNNAS…+ ATT FLERA AV KOMMUNENS EGNA POLITIKER O BETRODDA HAR UPPDRAG SOM GER DEM FETA PLÅNBÖCKER AV ARVODESFÖRTJÄNSTER…DET ÄR ENLIGT FÖRÄLDRARBALKEN O VÅR LAGBOK
FÖRBJUDET ATT INNEHA SÅDANA UPPDRAG FÖR EN POLITIKER ÄVEN PÅ S.K GRÄSROTSNIVÅ…LÄS
 
HUDDINGE KOMMUNS SOCIALTJÄNST HAR OCKSÅ EN AV LANDETS STÖRSTA OMSÄTTNINGAR PÅ PERSONAL…DETTA DRIVS MEDVETET FÖR ATT MAN SOM SÖKANDE INTE SKA KUNNA ÖVERKLAGA BESLUT…VILKET MAN INTE HELLER UPPMUNTRAS ATT GÖRA FAST DET ÄR VARS O ENS RÄTTIGHET.
 
SOM SAGT DET KOMMER MERA OCH MED STYRKTA HANDLINGAR…DETTA ÄR BARA EN LITEN LITEN BÖRJAN FÖR DEN SOM ÄR INTRESSERAD ATT LÄSA
 
VARMT VÄLKOMMNA ATT LÄSA MINA BLOGGAR PÅ
 
www.aftonbladet.se/blogg  "hemlös i verkligheten" – "hellre överviktig än skitviktig"
www.expressen.se/blogg "hopplösheten-hemlösheten"

Kommentera

