tillbaka på min rätta sida igen

hej gott folk idag skriver vi den 9/3 2010 och jag har äntligen kunnat återställa o få tillbaka min
ursprungliga bloggsida…så nu är det precis som vanligt igen…det kommer mera jag lovar…lägger in lite
alldeles nytagna fotografier så länge…jag har saker på hgång var så säker…under tiden får ni gärna läsa
vad jag har skrivit på  www.malurva66.spaces.live.com/blogg  eller min www.123minsida.se/Birgithaz  där jag
senast igår la upp ett nytt pussel för den som vill pussla…jag har också fått med en del kommentarer på Jonas Gardells blogg på aftonbladet….och mina bloggar "hemlös i verkligheten" och "hellre överviktig än skitviktig" lever
i högsta grad…men nu tar vi nya tag…jag återkommer…ni är varmt välkommna skriva i min gästbok…även du R…

Kommentera

