guds frid i huset inför 3e advent o lucia del 2

Samhällets oetablerade korridorer?????  aha; han menar kulvertar o korridorer tänkte jag på en gång…min dumma gås
Jasså…det är dit man blir hänvisad…hm…det var synd att se att så många från psykreformen tog livet av sig….men helt krasst så satt nog
gertrud sigurdsen och sedemera bo könberg som hjälpte henne puscha fram alltihopa och räknade med detta resultat……nåja nu ska jag inte förmörka min kommande helg med att tänka dessa mörka tankar…men jag skäms….och det behövs mycket mer av gottgörelse om socialdemokraterna kommer tillbaka
till många grupper i samhället där pengar inte är värda lika mycket längre….guds frid i huset gott folk

Kommentera

