en tyst dag den 9/12

den 9/12 tar jag en tyst dag i cyberspace
en dag till minne av Greger
det är i år 14 år sedan han gick bort
men vissa omständigheter gör att det fortfarande
ligger så mycket sorg o saknad i vägen för mitt egna liv
inte ens ett besök vid hans grav på Eskelhems kyrkogård på Gotland
har varit möjlig för mig pga en del problem med hans släktingar där
jag tror att de saknar o sörjer också…men på ett helt annat sätt…
jag lägger en krans o tänder ett ljus på mina föräldrars grav på
sidan om för Greger…det har jag gjort i 14 år nu….

Kommentera

