VET SKÄMS SOCIALSTJÄLPSHJÄLPEN I ALLIANSSTYRDA KOMMUNER

TILL LÄGGAS SKA TILL MITT FÖREGÅENDE INLÄGG:
SOCIALSTJÄLPSHJÄLPEN BETALADE ALDRIG UT DE PÅSTÅDDA 4.800:-
TILL MITT KONTO FÖR BOENDE PÅ WENNGARNS SLUM SLOTT I SIGTUNA
DET TOG DEM 3 VECKOR ATT FÖRSTÅ DET – FAST JAG VISADE KONTOUTDRAG I
9 EX… ÄNDÅ KVARSTÅR I EKONOMIREDOVISNINGEN I MIN AKT ATT FULLT
EKONOMISKT BISTÅND UTBETALTS?????
 
TILL LÄGGAS SKA ATT SOCIALSTJÄLPSBYRÅN I HUDDINGE KOMMUN
INTE HELLER ÄNNU HAR BETALAT UT UTLOVADE 12.600:- FÖR OKT MÅNAD 2008
FAST DETTA ÄR UTSKRIVET I EKONOMIREDOVISNINGEN FÖR MIN AKT
VART FAAAAAAAAN HAR DE PENGARNA HAMNAT NÅGONSTANS????????

Kommentera

