GOD NATT COSMOS

GOD NATT COSMOS….TACK FÖR IDAG…NI SOM FORTFARANDE PRATAR MED MIG EFTER DESSA AVSLÖJANDEN ÄR RIKTIGA VÄNNER…
O INTE ÄR JAG ETT SOCIALFALL???? ELLER
JA KANSKE EN MISSLYCKAD TJOCKIS SOM VÄGRAR BANTA – JAG VILL FAKTISKT OCKSÅ FÅ DUGA SOM JAG ÄR
MEN FÖR DEN SKULL SKA MAN INTE SPARKA PÅ MIG ÄNNU MER…JAG RULLAR INTE FORTARE FÖR DET…
 
JAG BLOGGAR PÅ AFTONBLADET…KOMMER LÄGGA UT ALLT DÄR OCKSÅ I MORGON
 www.aftonbladet.blogg.se/malurvan  bloggen hemlös i verkligheten
jag har redan laggt ut allt på min  www.123minsida.se/Birgithaz
och även på min blogg på expressen  www.expressen.blogg.se/malurvas  "hopplösheten-hemlösheten"
 
kommer det en jultomte o ringer på dörren i morgon med kontrakt till en ny lägenhet???  KNAPPAST
 
MEN GOD NATT I ALLA FALL COSMOS…DU VET VAD JAG VISKAR OM TYST FÖR MIG SJÄLV I MIN BÖN
 
OCH SKULLE MINA BLOGGAR FÖRSVINNA DÅ HAR ALI SCHANUSSY-HUSSIN GJORT SLAG I SAKEN – HAN
SA ATT JAG KUNDE BLI ÅTALAD OM JAG LA UT DESSA SAKER…MEN VISST LEVER VI I EN DEMOKRATI OCH
VEM PRATAR BÄST FÖR MINA EGNA SAKER ÄN JAG SJÄLV???????
 
GOD NATT COSMOS

Kommentera

