TERRORISTKOMMENTATORER

NU VÄDJAR JAG; SNÄLLA NI LÅT OSS ÖVERVIKTIGA FÅ GÅ IFRED
NU FÅR DET TA MEJ SJUTTON VARA NOG MED ALLA ELAKA KOMMENTARER
ATT DET KOMMER KOMMENTARER FRÅN BARN O FYLLEGUBBAR ÄR EN SAK
MEN NÄR MAN INTE ENS FÅR GÅ IFRED I SIN MATVARUAFFÄR DÅ GÅR SKAM PÅ TORRA LAND
DÅ UNDRAR JAG VEM SOM LIDER MEST AV MIN ÖVERVIKT – DU ELLER JAG??????
 
IDAG DÖK HON UPP DÄR FRÅN TOMMA INTET…TANTEN I 70-ÅRS ÅLDERN
MED KRUMMAD RYGG O RULLATORN…HON HADE HELA KORGEN FULL MED VAROR…
JAG FICK INTE ENS KOMMA IN I AFFÄREN O TA MIN KORG INNAN HON VAR I
FULL FÄRD…OCH ATT DET VAR MIG DET HANDLADE OM GICK INTE ATT TA MISTE PÅ
 
JAG IDS INTE ENS UPPREPA ALLA DUMMHETER HON HASPLADE UR SIG
 
HUR ÄR MAN FUNTAD SOM MÄNNISKA NÄR MAN AGERAR SÅ HÄR?????
 
***********************************************************************************************
 
 
NU SKA JAG TITTA PÅ TV EN STUND O SEN SKA JAG SOVA
SKA PROVA MIN NYA SPIKMATTA O SPIK KUDDE
************************************************************************************************
 
 
GOD NATT COSMOS*****  EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON
SNÄLLA JULTOMTEN GLÖM INTE BORT MIG I ÅR
************************************************************************************************
 
 
 

Kommentera

