god natt cosmos

godnatt cosmos…drygt en månad kvar till julafton…är det någon ide att jag ens viskar en önskelista till tomten?????
Jo jag vet; jag är för gammal för att tomten ens ska lyssna…jag får klä ut mig själv…men jag tror på cosmos så här kommer min lista
 
 
* ETT EGET HEM – GÄRNA EN FIN 1A MED BADRUM O BADKAR O INGLASAD BALKONG KÖK O VARDAGSRUM M SOVALKOV GÅR BRA
 
* EGNA ÄGODELAR IGEN – OCH JAG SKULLE SJÄLVKLART BARA INHANDLA SECOND-HAND
 
* EN EGEN SÄNG MED EGNA SÄNGKLÄDER – JAG ÄGER INTE ENS TÄCKE O LAKAN IDAG
 
* ETT VARMT BAD I ETT BADKAR ATT FÅ LIGGA MINST EN TIMME VIFTA MED TÅRNA O FIXA NORSKT MANUELLT JACUZZI
 
* EN TIMMES HELKROPPSMASSAGE AV ETT PAR STADIGA NÄVAR SOM GENOMKNÅDAR MIG ORDENTLIGT….WOW
 
* ETT JULBORD MAN SLIPPER SPRINGA EFTER ELLER TRÄNGAS I EN ENTIMMES KÖ FÖR ATT FÅ FÖRSTA SILLA BITEN
 
* ATT FÅ HÖRA CAROLAS VACKRA RÖST SJUNGA STILLA NATT "LIVE"  ska jag faktiskt få göra den 19/12 på cirkus….gregers födelsedag
 
* ATT FÅ TILLBAKA MINA ULF LUNDELL VINYLARE, EN SKIVSPELARE OCH ATT FÅ MINA SÄRSKILDA JULSÅNGER BRÄNNDA EN GÅNG TILL
 
Ja nu kära tomten får det räcka….jag vet det blev flera än en önskning…men är jag inte värd det??????   EDJENTLIGEN???????

Kommentera

