vilken ljuvlig november dag nästan 9+ o sol

wow…vicken ljuvlig novemberdag jag fick idag…himmlen sprack sakta upp när jag vaknade o satt o löste melodikrysset vid datan…
sen kom min dotter o vi åkte till gullmarsplan där jag klippte mig kort o fräch….nästan snagg…sen gick vi en underbar uppfriskande promenad över
hela skanstullbron ner till ringvägen o Ringens köpcenter…det blåste lite…men jag knöt airbaggsen bakom nacken så slapp
jag lyfta…hittade varma stickade knästrumpraggsockor på indiska…lite nya dofter på rökelser..kanel som doftar ljuvligt…sen handlade vi lite
mat på ica o sen åkte vi hemmåt….synd att solen låg så lågt bara..för som ett brev på posten kom migrän när jag kom hem…nu ska jag strax logga ut..sätta mi framför tvn o njuta av nya robinson…i morgon är en annan dag…hoppas på att få se solen då oxå…god natt cosmos…göm inte solen för oss i morgon please……

Kommentera

