Fars Dag en fin tradition

ja nu har vi då så Fars Dag igen…Jag fick spela orgeln i kapellet på min fars begravning 1997 det är
jag otroligt stolt över…det finaste jag gjort efter min dotter…vi som saknar våra fäder denna helg
kanske tänder ljus…bläddrar i fotoalbum o minns med glädje saknad o vemod…jag har laggt in lite ny-
gamla fotografier denna gång här på min blogg…för att visa att nu gör jag ett avstamp…nu ska jag i
alla fall försöka att möta världen som jag själv skulle vilja bli bemött…
 
kort nr 1 togs 27/5-91 och visar min halva bror med sin första fru Ingrid o alla kusinerna som
finns i vårt släktled..
 
 

Kommentera

