lite grann om allt som rör sig just nu

ja så går då livet som klockan…tänk om man kunde vrida tillbaka eller frammåt livet på samma sätt man gör med tiden…
fast egentligen; vill man veta?
Idag tycker jag mediadrevet visar på utomordentlig dumhet; de går på precis allting…finns det inget annat att skriva om än jan guillou o vad han gjorde som ung… jag tycker jan guillou ska emmigrera o ta med sig alla pengar…vi ska vara tacksamma att vi har han… tänk allt fint han gör för författare och att ordet fortfarande får vara fritt…sverige har annat att pyssla med än att kölhala jan guillou…man skulle kunna tro att detta är ett mediadrev startat av bengt bratt o hans kompisar för att ge igen….o då är jag ändå en dum medelålders psmtant som har skrivklåda…sedan vill jag säga SKÄMS till journalisten Jessica Ritzen som startade fattigbloggen på aftonbladet i våras…nu har du fått sparken från aftonbladet…jag tycker att Lena Melin har tappat stinget…aftonbladet har ingen stake längre…varför skapa verkligheter när du har den mitt utanför dörren???  o varför inte sen låta bloggen få fortsätta…fick ni kalla fötter….jag hoppas att Jessica Ritzen har lämnat tillbaka eventuella bidrag hon lyckades få ut…sedan min s.k bror…varför gör du dig så mån om att svansa efter mig här på internet…du har ju inte ens lust att ha en fungerande relation med mig i verkligheten…där roar du dig bara med att ringa runt till ola myndigheter som inte finns i mitt nätverk överhuvudtaget…jag tror du behöver se över din egen verklighet ett tag.

Kommentera

