jag tror på änglar o på tomten

jag tror på änglar alltid…de finns med oss överallt…jag tror att de är våra positiva minnen som förlängs i en dimmension av närhet till "det okända" just den här veckan fram till ALLHELGONA HELGEN är det alltid extra tungt…varje år lika dant…varje tår trillar allt tyngre….det blir inte lättare…jag har så många runt omkring mig som gått bort senaste åren…men nu har jag kommit på ett sätt att minska kaoset i sorgen…jag tänder ett ljus….inte ett ljus för varje bortgången anhörig…det blev minst 18st förra året…det var nästan så brandlarmet gick…nu blir det ett stort blockljus som doftar äpple o honung…o jag sänder all min saknad alla mina glada minnen o tårar in i ljuset…jag ska gå o smycka 3 gravar på lördag…sätta nya lyktor…. o sen när vi kommer hem tänder jag ljus o lyssnar på andliga sånger…särskilt Carola…hörde KOPPÅNGEN

Kommentera

