Inför Allhelgona Helgen

Jag hörde "Koppången" på tv ikväll för första gången med text av Py Bäckman o sång av Helene Sjöholm…jag rös…Carola är viktig för hennes röst ger mig tröst särskilt när hon sjunger "Jag har hört om en stad ovan molnen" som var min mormors favoritpsalm. "Blott en dag" gör Carola mycket vacker också…jag vet att jag levat i ett sorgkaos senaste 14 åren….men jag ska reda ut allt o gå vidare frammåt…mitt ljus brinner i år också för framtiden….o Therese mamma älskar dig alltid alltid

Kommentera

