HUDDINGE KOMMUN STINKER!!!

Överförmyndarnämnden i Huddinge Kommun HAR FLEST GODE MÄN O FÖRVALTARE I HELA SVERIGE PÅ FUNKTIONSHINDRADE! Överförmyndarnämndens revisorer gör heller ALDRIG revision på en inlämnad årsredovisning! "stämpel gäller" INTE KONTROLL mot verkligheten! Min förvaltare tog ut 76.000 i årsarvode – pengar jag skulle haft till tandvård, sjukvård etc nu är mina pengar borta jag kan inte försörja "en betrodd" då KASTAR HUDDINGES SOCIALTJÄNST UT MIG! allianspolitik i ny tappning mysig social välfärd!

Kommentera

