De ”betroddas skara!”

Rune W när min morbror dog hade jag juridisk rätt trots ditt förordnande att få ut mitt halva arv o förfoga fritt över det! Det står i föräldrarbalken! Men du valde att bara 3 veckor efter arvets utbetalning bevilja dig ett förskottsarvode om 76tusen! Minns du? Du reste 3 mån till australien med din familj såg inte enstill att mina matpengar för mig o min dotter löpte automatiskt den tiden! Annars kunde man ringadin hustru o få hjälp om hon varhemma! Minns du?
Kommentera

